niedziela, 30 listopada 2008

siedem prawd

Zostałam wytypowana przez migot77 do napisania siedmiu prawd o sobie. Nie pozostaje mi wiec nic innego jak szczera spowiedź. Zmusza mnie to do spojzenia na siebie krytycznym okiem i zrobienia sobie rachunku samej siebie.
1. Uwielbiam srawiac innym przyjemność, dlatego czesto obdarowuje ukochane mi osoby czymś co sprawia radosc. Uwielbiam gdy ktos cieszy sie za moją przyczyną.
2. Strasznie lubie czekolade i czasem poprostu musze zjesc kawalek.
3. Lubie wyzyc sie twórczo w kazdej dziedzinie. Moze to byc robienie bizuterii z kryształkami swarowskiego, jakis albumik scrapowy czy chocby upieczenie czegos pysznego. Naprawienie cieknącego kranu tez mnie kreci :)
4. Sa takie dni, że niecierpię sama siebie. Nic mi wówczas nie wychodzi i strasznie nerwowa chodze.
5. Ogromnie ważna jest dla mnie rodzina. Podstawą jest zgoda w rodzinie. U nas niezawsze była ale udało sie i bardzo mnie to cieszy. Mam fantastyczną mamę której wiele zawdzieczam i ktorej co dzien sie zwierzam. Siostry dla ktorych zrobilabym wiele. Najbardziej na swiecie kocham moją małą rodzinkę czyli męża, moje dzieciaki i chwile spedzone z nimi. Nie ważne gdzie - byle razem.
6. Jestem uzalezniona od zapachu porannej kawusi ( najlepiej gdy piję ją z dobrą książką w rece), prac ręcznych, netu i NF.
7. No i moja najwieksza bolączka - lubie mieć rację i najgorsze jest to, że zwykle ją mam :P

teraz pora wytypowac kolejne posiadaczki blogów do tej zabawy:
1. Mirabeel
2. Bomiel
3. Marsza
4. bea
5. Filka
6. Aduchna
7. martita

1 komentarz:

martita pisze...

dzięki za zaproszenie do zabawy ;) muszę się zastanowić nad tymi 7 punktami...
dawno tu u Ciebie nie byłam a sporo świetnych nowości się pojawiło!
pozdrawiam! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...